środa, 23 marca 2011

Życie to jedno wielkie gówno,a potem się umiera.

Hej . 
Stwierdzam iż to życie jest do dupy.
Zakochałam się w dwóch chłopakach. ;<
Dla jednego jestem TYLKO przyjaciółką , drugi coś do mnie czuje, ale boję sie znowu z nim zaczynać.
Ale dosyć tego. 
Nie można się dołować. 
Nie muszę każdemu powtarzać że jest na prawdę źle . 
W domu, w szkole , w miłości we wszystkim . 
Może w koncu i dla mnie przyjdzie taki dzień że będzie na prawdę szczęśliwy, a nie udawana euforia jak dotychczas. 


Założyłam tego bloga, gdyż wolę się żalić internetowym przyjaciołom , niż fałszywym przyjaciółkom, które się odwracają ode mnie i od innych . 
Mam nadzieję, że ktoś czasami ze chce wysłuchać mnie , poczytać i mi pomóc. 


Jedyne co mnie inspiruje to muzyka i wampiromania . 


Nie ukrywam, iż czasami są momenty że cieszę się życiem . 
Wtedy mogłabym się śmiać całymi dniami . 
Ale większość czasu wypełniają refleksje, typu ''Czy on coś do mnie czuje?'' Czego ona udaje ta przyjaźń'' 


Nie będę Was więcej zanudzać.
Dodam zdj. z 'Tancerzy' . 


Eej a nie orientuję sie w tym , czy można na tej stronie zamieszczać swoje zdjęcia . 
I co wy na to żebym wstawiła swoje ? 
hmm ? 


Pozdrawiam . 
Całuję. 
Peace&Love&Freedom <3
PPrzerysowana . ; * 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz