niedziela, 27 lutego 2011

Zaczynam bloggowanie

Heeej . ; )
Pierwszy raz piszę tego typu bloga . ;]
ale kocham blogować. ^^
zwierzać się wam bloggerom .
także tu będę wstawiać zdjęcia z życia codziennego i inne.. ;]
prosze pomóżcie mi m doradzajcie jak i co pisać. ;]

Jest to Michael Trevino . ;]
Oglądałam dzisiaj z nim film 'Piękne mleczarki' , film także z Aly i Amandą Michalka . ;]
suuper film .;]
A Michael także gra w 'Pamiętnikach wampirów' , Tylera. ;]
i zakochałam się w nim . ; ****

Pozdrawiam . < 3

10 komentarzy:

  1. Też oglądałam, jest w tym filmie zupełnie inny niż w pamiętnikach, c'nie?
    Z pamiętników to ja tam wole Damona, moje ciasteczko <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądałam...

    Świetny ten film. I gra w nim moja immieniczka Amanda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. [Powodzenia :P.
    Ciacho z Niego.
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo niezłe ciacha ;D
    Jeśli chcesz dostawać kosmetyki Maybelline NY to zapraszam do czytania notki na moim blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo !
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga : blisskinges.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń