czwartek, 24 marca 2011

Czym dla człowieka jest przyjaźń ?

Witam. Dzisiejsza notkę poświęcę nad refleksja nad wartością przyjaźni .
Wiele osób spotkało fałszywą przyjaźń w tym ja ...  Spotkałam się wiele razy z fałszywą przyjaźnią.
Z przyjaciółką, która tylko czatuje nad plotkami i nad tym żeby być w pewnym sensie sławnym .
Zmienić się.
Dzisiaj jednak notka jest o prawdziwej przyjaźni .
Mam obecnie od 2 klasy podstawówki prawdziwą, najlepszą, przyjaciółkę. :)
Jest mi z nią wspaniale . Nie kłócimy się. Mamy różne zdania,lecz każda każdą popiera.
Różnimy się pod wieloma względami . Ja jestem bardziej szalona , a ona spokojna .
To jest taka główna cecha, która nas rożni .

Czym jest przyjaźń dla człowieka ?
Moim zdaniem przyjaźniem jest to pewne odosobnienie tlenu.
Przyjaźń można rozumieć w sposób oddychania .
Jest potrzebna jak tlen .
Bez przyjaciela w pewnym sensie bylibyśmy samotni . Bylibyśmy nikim .
Samotnikami ! Pustelnikami .
Nie potrafilabym nie zwierzyć się Kindze z mojego sekretu , rozterki miłosnej , kłótni w domu ,a także tym czym się akurat ciesze, czyli postępami w rehabilitacji mojego brata Michała i innymi .
Nie ukrywam, że nie tylko jej mówię o tym , ale także i moim najlepszym koleżankom .
Tylko im nie mówię wszystkiego , napomknę to o tym to o tamtym.
Ale z Kinią najlepiej spędzam swoj czas.
Podsumowując , bez Kingi bylabym jak kwiat bez wody. Dopełnienie .
Kocham ją i nie chcę nigdy z nią się rozdzielić. :):)

P.S. Pozdrawiam osoby, ktore czytają mojego blogspota.
Komentujcie , bo nie wiem czy ktokolwiek go czyta.
Peace&Love&Rock ♥♥♥

1 komentarz:

  1. ja tez sie z nia spotkalam:(
    to bylo starszn . naszczescie dosc dawno i zdolalam jakos wyjsc z tego dola;)
    swietne zdjecie na koniec:P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń