niedziela, 22 maja 2011

niedziela

Witam.
Dziś wstałam o 8. Umyłam się, umyłam włosy, zjadłam śniadanie, a teraz siedzę przed komputerkiem ^.^
Planuję na dziś sesję z Kiniuchną. ;*
Jak bedzie pogoda, bo na razie to tak sobie. Słoneczko, lekkie zachmurzenie .
Wczoraj była straszna burza.Już myślałam, że koniec świata. Nie wiecie pewnie, że należę do ludzi, którzy wierzą w apokalipsę tzw.koniec świata. Wierzę niestety w te każde bzdury o końcu świata i kiedy zostanie napomknięte jakiś dzień nie wychodzę wtedy z domu.
Nie wiem , może wam to wydaje się dziwne, ale już tak jest. Wierzę w wiele przesądów też .
Tak mnie zastanawia, czy osoby, które czytają chcą abym umieszczała tu zdjęcia na których jestem ja , na których są nowo zakupione ubrania, kosmetyki . Mogłabym ? I chciałabym wiedzieć w komentarzach czy komuś się mój blog podoba. Jeśli tak to będą tu notki kilka  dziennie . I obiecuję, że będzie ciekawie  :-)


[Czasem jedyne, co zostaje do powiedzenia to: kurwa mać.]

1 komentarz:

  1. Świetny blog! :) Też myślałam o wczorajszym końcu świata, taaak padało . ;c
    Zapraszam do mnie. <3

    OdpowiedzUsuń